En order var 5e sekund under Black Friday

Efter ett starkt Q3 har försäljningen fortsatt att öka för Campadre och november var inget undantag. Månaden blev en succé och försäljningen nästan dubblerades jämfört med i fjol. VD, Stefan von Stein, förklarar succén med ett allt starkare utbud av exklusiva kampanjer.
- Allt fler leverantörer av premiumvarumärken har fått upp ögonen för Campadre som en stark försäljningskanal som både stärker varumärket och snabbt ökar försäljningen. Under november månad publicerade vi ett rekordstort antal kampanjer och på grund av det ökade trycket fick vi tacka nej till flera kampanjerStefan von Stein, VD Campadre
Julhandeln startade också starkt med Black Friday-helgen som även den slog nya rekord.

- Våra kunder älskar kända varumärken och under Black Friday hade vi exklusiva kampanjer på bland annat Tiger of Sweden, Primeboots och Whyred. Så under de första timmarna efter att vi lanserat kampanjerna på Black Friday så registrerade vi en order var femte sekund vilket är nytt rekord för oss, säger von Stein.

Campadre erbjuder kampanjer på premiumvarumärken inom mode och livsstil till sina drygt 1 miljon medlemmar i Norden. De är en så kallad flash sales site som innebär att de säljer ut stora volymer på mycket kort tid vilket uppskattas av de exklusiva varumärkena.
- I över ett år har vi samarbetat med Campadre, och resultaten har ökat för varje gång. Den senaste julkampanjen har dock gått över all tänkbar förväntan. Vi är glada över samarbetet och tacksamma för den genomslagskraft som Campadre givit Edbladgrundare och VD Cathrine Edblad